tisdag 10 januari 2012

vilken dag...............................

Hej alla fina. Som jag skrev på mitt förra inlägg hade jag fått en AWARD , jag går fortfarande och sugen på denna karamell... mmmmm härligt. Här kommer några av mina som jag tycker ska få sig en utmärkelse....Drömmen om Villa Grönslog - 
                                               Lantligt på Svanängen 
                                               My Woodhome
                                               Kråkan slottet o krusidullerna
                                               Jennys gömma  
Denna Award utmärkelsen ges till inspirerande bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. Jag vill givetvis ger en stooor bamsekram till alla andra härliga bloggare och besökare, Ni e fantastiska. Nu blir det att krypa upp i soffan med min härliga man och bara mysa.....kramen Maja

 

7 kommentarer:

  1. Tack sötis för den fina awarden...den värmer gott i hjärtat:)

    Ha nu en mysig kväll med kära:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för utmärkelsen, det värmde mitt lilla hjärta! :) Vilka vackra tulpanbilder, de ger lite vårkänsla. Tack än en gång! Ha en skön kväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Svejs!
    Nyss hemkommen från jobbet(!)
    Japp 06:45-20:30 idag...men vad gör väl dä..
    Blev glad som en lärka av din award!

    TACK söta!

    Nu ska jag knappa ihop ett inlägg om detta!:)
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack söta du.
    Blir jätteglad, ska du veta.
    Ljuvliga tulpaner.Så fräscht det känns med frasande tulpaner nu,efter alla julblommor.
    Önskar dej en fortsatt fin vecka.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tack! Vad glad jag blir! Du får gärna berätta lite mer om vad det innebär med Blog award! Jag är helt såld på din blogg också! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din blogg är så fin Anna så du är värd att bli uppmärksammad. Kramar från Tändhattsvägen.

      Radera
  6. Tack söta för din tänkvärda ord.....
    härliga bilder och grattis till awarden...
    kram
    sandra

    SvaraRadera