söndag 8 januari 2012

jag blir så glad.................

 Hej!  I dag när jag på morgonen satte mig en stund vid bloggen, slog mitt hjärta dubbla slag...jag hade fått ett inlägg av lilla Majken att hon hade utsett min blogg till en av hennes "blogg Award" jag blev så glad....här sitter lilla jag och skriver lite om ditt och datt, sen finns ni fina som går in och läser. Ja vad säger man.Tack Tack! Man blir ju jättesporrad att fortsätta. Visst ibland går tankarna.. vad ska jag skriva om???? är verkligen folk intresserade av vad jag hittar på?  Så nu ska jag sätta mig och kolla igenom alla mina härliga bloggar som jag besöker och så ska jag nominera i min tur.


Lite härlig vårfägring....ornithogalum i en vacker handgjord kopp av Maria (kan inte se efternamnet) den e köpt i favvobutik på Storgatan i Färjestaden. Ha en underbar kväll kramen från Maja



4 kommentarer:

  1. Hej! Förstår utnämningen till årets blogg! Jättefint! Vad gäller lampan så tror jag på din idé om strykjärns- sladden! God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Å varför skulle vi inte det? Tokfia!!:-)

    Men visst är det som du skriver....man sitter här hemma å "pratar" med sig själv medans man knappar å skriver...sen blir man mest förvånad att folk är in å tittar.
    Men det är lite kul!
    Har bloggat "på riktigt" ett halvår, å skulle någon sagt hur många härliga " nya vänner" jag skulle få chansen att lära känna, hade jag nog klämt ut ett " year...right"!
    Men så är det...å de flesta som jag halvt inredningsgalna:-)

    Vilken snygg lampa du kommit över!!
    Håll hårt i den, för de är eftertraktade!
    Å en SÖTING på ett år??
    Härlig tid!
    Först väntar man med spänning att de ska lära sig gå, å sen när dom gjort det önskar man att dom kunde sitta still igen.

    Visst har du ett glapp i ålder på dina barn oxå!?
    Jag med...18, 10, 3,5 och 2.
    Småbarnsförälder sådär en 25 år blir det har sonen kommit fram till:-)..hahaha.

    Grattis till din Award, för den är du verkligen värd!
    Å tack för receptet....ska provas bra nog!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Grattis till award.
    Så roligt att titta in hos dej.
    Älskar dom kopparna, och med blommor i och
    det var fint.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej! vad roligt att jag hittade hit till dej & din fina blogg & kul att du bor på Öland :) Jag bor nämligen i Nybro! Här kikar jag gärna in igen, lägger till dig på min blogglista :) Grattis till awarden! Kram Tilda

    SvaraRadera