måndag 2 januari 2012

Jag blev helt varm om hjärtat!

 GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA GOA! Hoppas ni haft ett härligt nyår. Det hade vi till slut......jo det började så här.....vi skulle bort på kvällen till goda vänner... jag tog bilen och skulle till min favvobutik och köpa en läcker nyårsbukett till värdfolket. Vad händer????? Jo jag lägger i växel 2 och inget händer motorn rusar.....................mmm det blev till att ställa bilen en bit  hemifrån och traskar hemåt................................. kan säga så här det blev ingen nyårsfest för oss för vi kunde inte ta oss till destinationen. Jo med buss kanske men inte med en 1 åring och vagn och all packning...dit hade gått ...men nattbussen hem???? Men det löste sig till det bästa vi hade mys hemma.....somnade vid 23.00 men vaknade till 12 slaget, ljuvligt i klädd pyjamas hahahahahahahahah  
t
Visst e de vackra??? hade grävt upp lite lökar i höstas som jag skulle petat ner direkt i jorden....hittade de nu i spannet som jag lagt dem i......och de hade grott! så häftigt, naturen är härlig..va bara tvungen att fota dessa...lite frost kvar på löken........Visst längtar man till våren?????? Ha det bäst kramis från Maja

4 kommentarer:

  1. Vilken solskenshistoria:-)hihi..
    Spännande ibland...fast inte en afton kanske!?ljuvliga bilder och visst LÄNGTAST DET!!!

    Kram Hilla

    SvaraRadera
  2. Men vilken Nyår....Det blir inte alltid som man tänkt sig!!!

    Superfina bilder:)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej, hittade precis till dig! Roligt med nya härliga bloggar! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hihi...som det kan bli:)) härliga bilder ... längtar oxå till våren:))

    Kramis

    Kråke

    SvaraRadera