lördag 28 januari 2012

så har man varit på loppis i dag...................

Hejsan i natten alla kvällspigga..passa på och göra ett inlägg så här dags, ska nämligen hämta min dotter vid bussen kl 24.00 gäsp......i dag har vi varit på utflykt, min käre sambo R och vilde W. Vi tog oss en tur till Rälla paviljongen där det är loppis varje lördag mellan kl 12-16. Som ni ser här så hittade jag lite stolar. Kan säga så här jag har ett begär efter gamla stolar, jag menar man kan ju aldrig få för många hihihihi. Först blev det 3 st och när vi hade lassat in dessa bland barnvagnar och allt så JISSES vi få ju plats med en till om vi knölar i hop... så det blev den gröna oxå. Jag riktigt fyndade dessa kan jag säga gav 550:- för alla 4 (billigare än IKEA) . Jag gillade den gröna skarpt..som ni ser så är mitt halvmånebord och stolen inte riktigt komfortabla men vad gör väl det????????????????? Inte nog med det när vi va på väg hem blev vi stoppade av POLISEN....... han trodde nog vi inte va riktigt kloka med all packning...men jag hade lyckats få på mig bilbältet. Nu e det snart dax att köra till bussen. Ha det bäst alla fina kramen från Maja

5 kommentarer:

  1. God Morgon Maja!!

    Visst är det härligt med stolar! Det innebär att då har man många sittplatser när alla ens nära och kära kommer på besök... Vet du vad du ska göra med dom?
    Själv har jag många på lager som bara väntar...

    Stor Söndagskraam från Vilda

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Stolar är svårt att motstå:)) Finfina!
    Kul att du lagt till en bild på Dig:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Ja vackra stolar är inte det lättaste att hitta och du fann flera stycken, lyckost där :-)) Jättefina allihopa men den gröna var ju en riktig skatt, både till modellen och färgen!! Vill ha...hihiii. Kraaaam Paula

      Radera
  3. Hej! Vilka fina fynd du hittat, kanon fina! Stolar kan man aldrig få för många av :) Kram Tilda

    SvaraRadera