lördag 14 januari 2012

alla dessa härliga ..........................


 Hej alla härliga .......vilket härligt väder det varit i dag på Öland sooool men en nordanvind som heter duga....skulle ut och plocka mig lite murgröna för att göra lite nya kransar..men vinden bet...så det få bli i morgon. I går efter jobbet gjorde jag ett STOPP hos vår stora blomsteraffär (cykelavstånd från mig) När jag satt i bilen tänkte jag.....nu Maja blir det bara några pärlisar.....men det blev mer än så.... kunde ju inte motstå denna underbara skapelse.. en fransk tulpan...sen blev det en bukett tulpaner, ranunklar,pärlisar........som vanligt....men visst är den otroligt vacker.I dag har vi ätit.koppkakor hos svärföräldrarna mmm så gott. Och lille W har varit helt vild...han har nämligen kommit på att man kan gå SJÄLV... Nu ska jag krypa upp i soffan men min härliga man R.Vi kanske Syns i morgon  kramen från Maja



6 kommentarer:

  1. Fantastisk vacker och vad kul att komma hem med lite smått och gott...
    Vi har butiken vilande, men det som finns på sidan säljer jag men uppdaterar inte den.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Oj så fint:))Du har visat härliga bilder i dina förra inlägg oxå...får ju vårkänslor när jag går in här...mysigt!!:))

    Kram till dig fina Maja:)))

    Kråke

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så ljuvliga bilder du visar.
    Hehe, du är precis som jag.Kommer hem med bra mycket mer än man tänkt, från blomsteraffären;)
    Bland dom bästa butiker som finns,eller hur?
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Såå fräscha bilder.
    Och, ljuvlig tulpan!
    Det brukar bli både mycket och mer, när man slinker in i blomsteraffären:)
    Önskar dej en fin dag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vilken blomma!!!!
    Jag är nästan lite avis på mig själv! Det skulle ha blivit så mycket mer jobb med att dela av tvättstugan så då blev dden lite onödigt stor!! Hihi!!
    Ha en skön lördagskväll!

    SvaraRadera