söndag 22 januari 2012

e man lyckligt lottad så säg????

Hej alla goa! Vilken härlig helg....I fredags innan jag skulle börja jobba så va vi och tog kort på W hos Jimmy Stjärnborg som är en uuurduktig fotograf i från Nybro. Det gick så bra. Efter det ville jag såklart gå till en så inspirerande butik med namnet "Lizzies interiör", kunde ju inte gå ut ur affären tomhänt så det blev en lampa och en tavla..........sen en tur till en second hand butik men ack där hittade jag en stoor klocka som jag inte kunde få in i bilen suck! I går lördag blev det lite städ......och i dag hade vi först besök av min härliga moster och hennes man i från Växjö....därav de härligt nybakade bullarna som min UNDERBARA SAMBO R har gjort....mums........och gissa jag tittade ut så snöade det stora härliga flingor...så i morgon innan jobbet ska jag gå ut med lille W och göra snöänglar, kan det bli bättre. Ha det nu bäst alla fina kramen från Maja

4 kommentarer:

  1. Hej, låter som en toppen helg :) Visst e det mycket fint hos Lizes.. Där kan man gå länge :)
    Kram & ha en fin vecka

    SvaraRadera
  2. Låter supermysigt:)

    Kram från Norregård

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra helg! Bullarna ser riktigt goda ut! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Oj det såg gott ut!!! Tack för din kommentar! Ja visst är de fina. Jag köpte dom från Gårdsromantik på nätet. Man kan köpa alla tre i ett paket eller välja storlek. Kram Anna

    SvaraRadera