onsdag 11 januari 2012

I dag har vi coachat.............

God kväll alla ni härliga.......vilken givande dag på jobbet i dag......vi har nämligen fått utbildning i coaching.....två härliga människor nere från södra Sweden har varit hos oss på skolan.......mmmm fick många tankeställare.......
Här får ni lite  vackra vårblommor i mina favvovaser..små söta vaser från Lindform...ni kan tro de e vackra med vårens första snödroppar, vitsippor,scillor,blåsippor.....åh vad man längtar..........Ha en go kväll kramen från en trött men nöjd Maja

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag:)

    Trevlig kväll!!
    Kram från Norregård

    SvaraRadera
  2. ohhhh välkommen till coachklubben, jag har gått en otroligt bra utbildning till coach som jag kan varmt rekommendera om du nu blivit biten,
    dom har utbildningar på många ställen i landet
    akademi caochstjärnan!
    jag är såååååå nöjd med den utbildnigen,det är verkligen ett nytt sätt att samtala!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Underbaara bilder! Jag är ju en riktig Helleborus-nerd dessutom. De där vaserna är fantastiskt fina!!! Ha en fin helg, kram Katta

    SvaraRadera