lördag 7 januari 2012

gillar lampan skarpt men.........

 Hej! Efter att ha letat ett bra tag efter en sk lampa i industrilook hittade jag denna.....visst ha det funnits lampor men antingen e dom svindyyyyyyra eller så e dom slut på lagret...tills jag hittade denna. Men jag har lite huvudbry....sladden måste köpa en ny då denna inte hade någon kontakt och va för kort...men ska jag ha en svart ? eller en om jag säger svart/vit som strykjärnssladdar är?????? Ha inte bestämt mig så den få ligga ett tag till på denna härliga stol som jag fyndade på Stadsmissionen... I LOOOOVE DENNA.
Jaha vad har ni annars gjort i dag? Jag ha försökt att slänga ut julen.....det e kanske inte så svårt kan tyckas men med en underbar liten 1 åring som håller lära på att lära sig gå......men lite ha jag ju hunnit. Fast visst blev det lite tomt?????? Men man få väl försöka hitta sin inredningsådra någonstans.......... Ha det så gott i kväll ska här frossas i lite gottis......stora kramen från Maja

1 kommentar: