söndag 30 juni 2013

att vara galen i.....

Hej alla härliga bloggisar!!! Ett litet inlägg här från just nu en vadtogtidenvägentant....alltså det va nyss torsdag o sen söndag.....jag vill tacka alla fina som är inne o lägger en fin kommentar...jag få ha skämselmössan lite i handen för att jag just nu är urkass på att själv lägga kommentarer....men tiden...SUCK!!! det är mycket som händer just nu....i dag har jag grundat golvet i gårdshuset jippie!!!!!!

sen var ju mannen med stort R o vilde W o jag på shoppingrunda i lördags...vi tog en tripp till hör o häpnad Rävemåla....hade hittat en härlig antikaffär på nätet o där såg jag något jag letat efter länge...en damejeanne i järnställning ME LIKE.....ha ni vägarna förbi tycker jag verkligen Ni ska besöka denna mysiga butik Den lilla gunghästen...

mina fynd blev då tre stycken damejeanner hihhii o en underbar vattenkanna i zink....ha varit ägare till en blå i plast jisses....
Nu alla fina bli det tv o lite chips...men först kolla till vilde w...som har fått hela munnen full av förkyldningsblåsor så hans diet består mest av glass....
puss o kram alla fina i morgon kikar jag in till Er
Maja

7 kommentarer:

  1. Diet på glass låter inte helt fel;) Nej, skämt och sido, blåsor i munnen är ingen höjdare! Hoppas att det går över fort.

    Vad fina damejeanner du har loppat! Jag har faktiskt ingen ännu, men kanske det blir en i sommar:)

    Önskar sig en finfin söndagskväll,

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Fina fynd du gjort..och vackra bilder!
    Jag har vackra bilder på din far..han åkte med i karnevalståget på midsommarafton i Påryd! Häftig bil han har..
    Kram och hoppas solen skiner på dig idag
    C

    SvaraRadera
  3. Jädrar vad snygga!!!
    Härlig bilder.
    kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Nämen det var inte dåligt !!! Den va ju riktigt läcker den med järnställning...det har jag aldrig sett tidigare !

    Må så gott lilla fina Maja..kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Oh... vilka fina fynd! Läckert att du fått tag i både trä, korg och järnställning.

    En zinkkanna är något jag letat men inte lyckas hitta, det verkar som dom rostat sönder så det finns så få kvar.

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Men jisses va fina! Har aldrig sprungit på nån med järnställning men förstår att du slog till på den, hur fin som helst... Här på ön har jag inte riktigt hunnit med att springa på så många loppisar än men snart så... :)
    Ha en finfin sommar, kram Monica

    SvaraRadera
  7. Tusen tusen tack för dina rara ord inne hos mig! De värmde verkligen i hjärtat!
    Så fint ni har det! och vilken tur du hade att du fick tag i en sån där fin vagn också!
    Jag har en liknande men den står kvar i ett uthus än. Vill ta in den men det är så fullt
    av grejer överallt. Du får dra med dig hela din vänkrets och komma på loppis hos mig
    i början av augusti så kanske jag kan få plats att ta in vagnen sen ;))))

    Kramar, Carina

    SvaraRadera