tisdag 18 juni 2013

såna saker gör mig alldeles varm om hjärtat:::))))))

Hej hopp!!! Ni som känner mig vet att jag ALLTID är på jakt efter lite roliga udda saker att inreda mitt hem med....hade varit inne på den underbara bloggen Vintage house och sett Sandras underbara industrivagn som hon har i köket...men jisses sånt går inte o få tag i...då nämnde jag detta för en kollega o dagen efter stod denna läckra industri/skolvagn utanför dörren...jamen blir man inte alldeles rörd...det är just det jag menar att man faktiskt gör saker för andra människor..när man vet att de blir sådär härligt glada o alldeles, alldeles varma om hjärtat!!!

dagen till ära har jag plockat in den i gårdshuset som börjar se rätt läckert ut men jag ha en bra bit kvar....trodde ju jag skulle käka jordgubbstårta där ute midsommar...snacka om tidsoptimist hihihihihi.
Jag kommer att måla vagnen i härligt turkos färg och den ska efter sommaren pryda stora rummet i huset!!!!! Jaja ni kanske tycker jag inte ska måla men nej den orangea färgen får inte vara kvar....

mmm industrihjul.....

det blev lite samma bild men ville visa de härliga originalplank väggarna och balkarna...
NU fina blir det läggdags!!! 
Stora kramen från Maja

17 kommentarer:

  1. Hej
    Tack söta du för dina gulliga ord!
    Den blir kanon....
    ha en mysig midsommar själv
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Haha, näää just det, iiiinte måla, fniss :) My god vilken läckerbit!!!! Wow! Vilken tur att komma över en sådan vacker vagn! Och den passar ju in som en smäck där hos dig, superfint!!!

    kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Ja bara dör så fiiiiin!!!! Vilken lycka och så fina vänner :)))). Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Fy fasiken vilken tur!!! Den var oslagbar och passar hur fint som helst till dom fina väggarna.
    Turkos blir snyggt!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Vilken himla tur du haft och så bra att du pratade om Sandras vagn just för henne :). Vagnen kommer bli sååå fin i turkost och jag hade nog oxå valt att måla om den även om den är charmigt sliten.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Men vad fin den är, härlig känslor, önskar dig ett underbart midsommar fest :)
    Stor Kram/Marion

    SvaraRadera
  7. Så himla snygg! Tycker den har en jättefin färg redan nu som gör sig fint mot den turkosa kannan som står på den, men den blir nog fin turkos med. Ha en trevlig midsommar, kram Katta

    SvaraRadera
  8. Vilken snabla tur du har! Precis en SÅN vagn skulle jag gärna ha...och var får man tag i en sån, kan man undra, (utan att behöva betala en fejkad för flera tusen...)?
    Supersnyggt och så användbar! Den blir jätteläcker i turkos...också!
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Ibland gäller det att ha tur! :)
    Verkligen läcker, och kommer bli ännu läckrare i turkos! :)

    kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Fina bilder!

    Önskar dig en trevlig midsommarhelg.
    kram Amelie

    www.winckvintage.com

    SvaraRadera
  11. Vilken lycka. Grattis, den var så fin. Ha en härlig midsommarhälsning. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Störtskön vagn till en störtskön Maja !!! Superläcker verkligen...skulle du måla den turkos..ja det blir nog fräckt det med !

    En riktigt go midsommar till dej och stor varm kram från mej.

    SvaraRadera
  13. Så gulligt av din kollega! Den kommer att bli kanonfin i turkost :)

    Önskar dig en härlig midsommar helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Hihi din lyckost:)) underbar färg oxå:))) Önskar dig du goa Maja en underbar midsommar med de dina:)))

    Kramen kråke

    SvaraRadera
  15. Midsommarkramar till dig härliga bloggvän!
    Raina

    SvaraRadera
  16. Önskar dig en skön Midsommar! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera