tisdag 4 juni 2013

nu rackans blomma det.........

Halloj...jisses allt exploderar i trädgården just nu...det är sååå vackert och äntligen ha mina pioner börjat blomma....ska erkänna att jag var lite skeptisk när vi flyttade hit för ca 3 år sedan för det fanns pioner överallt...gissa om jag är lycklig över det numera...dessa jag plockat i dag går åt rött sen kommer de stooora rosa om någon vecka...
man är sådär härligt bortskämd o kan plocka in stora buketter....

denna lampa från IKEA gillar jag....

nu alla härliga blir det att läsa saga för vilde W sen städning en stund för att sedan avsluta kvällen sittande på träningscykeln framför Äntligen hemma....sämre kan man ha det...kram från Maja

8 kommentarer:

  1. Åhh en så härlig bukett! Jag älskar pioner och hundkex. Har aldrig tänkt på att de är så fina tillsammans :)

    Ha en mysig kväll i solen.

    Kram Nadia

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!!! Ja jisses så fint med pioner och hundkex :)))) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så vackra blommor. Tänk att bara kunna gå ut och plocka in en bukett när man önskar. Det är sommar det.
    Ha det gott
    kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Härligt! Mina pioner är fortfarande några ynkliga gröna pinnar som sticker upp till:-D
    Kram L

    SvaraRadera
  5. Åhh vad härligt med massor av pioner...de är ju underbara! Tänker på Maja: Tänk vad jag skulle vara glad om jag fick bo på pionens blad. Där skulle jag sitta alldeles nära och titta och lukta på allt det skära...

    SvaraRadera
  6. Ja, den var ju från mig...

    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. He he... så du träningscyklar framför tv-n
    du med!!! Det är liksom så långt min
    träning sträcker sig... Så är det mycket roligare
    när man kollar på nått samtidigt, eller hur?
    Tänk att ha så mycket pioner.. blir lite avundsjuk!
    Kramis
    Sofia

    SvaraRadera
  8. Pioner är nog trädgårdens vackraste blommor tror jag! Och arkivskåpet du har är ju helt fantastiskt snyggt!
    Kram Åsa

    SvaraRadera