fredag 14 juni 2013

regnet ha öst ner...men bloggtorka har jag ändå.....

Halloj!!!!!! Ja härliga fredag är äntligen här igen...många av Er har säkert haft student eller varit på någon studentuppvaktning!!! För mig har det varit jobb för hela slanten...men lite avslutning har det dock varit i kyrkan!!! Ja för mig dröjer det minst 16 år till innan jag får anordna en student igen hihihihi det blir till vilde W, dottern J tog studenten för 2 år sedan o sonen C för 5 år sedan...
vad ha Ni alla fina på agendan denna helg????
Själv ska jag försöka bli färdig med måleriet på gårdshuset....sen blir det väl lite plantering..något träd som ska i jorden o lite buskar så jag kommer nog att fördriva helgen utan problem...

som jag skrev har jag just nu en väldig bloggtorka...ni vet när man vill egentligen skriva om så mycket men man få liksom inte till det...för att inte tala om att fotografera  SUCK!!!!!  men jag spottar i nävarna o försöker få kreativiteten att infinna sig...PLÖTSLIGT HÄNDER DET....
I dag lite pics från tvrum/matrum..min glasflaska med smörblommor i....gult är verkligen vackert eller hur???
Nu blir det sagoläsning sen får vi se vem som somnar först W eller jag...
kram från Maja

5 kommentarer:

  1. Verkligen superfint med smörblommor i sin enkelhet. Speciellt i en glasflaska:)

    Jo jag undrar en sak, vad har du använt för plank/brädor/färg på den vägg som man skymtar bakom ditt fina horn i inlägget innan? Hoppas att det är ok att jag frågar. Vi ska nämligen göra en sådan vägg i vårt sovrum och i sonens rum nu när vi flyttar:)

    Ha en finfin fredagskväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej goa Maja !

    Låt det vara som det är..inspirationen kommer när den kommer..inga krav !!

    Jag har oxå börjat gilla gult..för ett år sedan gjorde jag inte alls det. Nu plockar jag in gult lite varstans !

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. En stor kram och en underbar junilördag!
    Raina

    SvaraRadera
  4. Du har som vanligt fina bilder oavsett torka eller inte ;)
    Jag brukar känna torka för att fota och skriva när det varit för mycket... kreativiteten blir då som bortblåst.

    På tal om blåst så tror jag att hösten kommit till mellan Sverige.. här är det kallt, blåsigt varvat med regn. Bbrrr!

    Önskar dig en skön söndag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Ta det i din takt, när tid och lust infinner sig=)

    SvaraRadera