torsdag 4 juli 2013

underbart är kort.......

Olalalal alla härliga ute i etern....i dag firar jag för i morgon...börjar min SEMESTER....5 härliga veckor då jag, Maja tänkt att inte göra någonting hahahha eller hur men inga stora projekt på denna semestern , som det blev förra sommaren, då jag drog igång projekt gårdshus...samtidigt som det vankades bröllop...
vad ha då hänt i gårdshuset sen sist???golvet är nu färdigmålat och endast några små detaljer återstå....
ha i kväll börjat måla lite möbler som ska pryda rummet!!!!

kan inte låta bli att visa min vackra vagn som fortfarande ha färgen orange men den turkosa färgen är inköpt..så när jag hinner så....tyckte i alla fall att vallmons röda färg blev såå vacker mot vagnen...just vallmoblomman tycker jag är så underbart vacker ända från knoppsprickning till att den tappa kronbladen..underbart är kort så att säga....vad ska ni fina göra i helgen???? Här blir det målning och mycket tid med min familj...finns det något härligare så säg......

nu jäklar ska jag gå in på Era fina bloggar och kolla vad ni alla gjort i veckan stooooor kram från Maja

11 kommentarer:

  1. Åhhh, din rullvagn är helt underbar och så fint den passar till vallmon!!!

    Så härligt med semestertider snart!
    Ha´t så gott!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Sååå vackra bilder! Låter underbart att inte ha något planerat, själv känner jag mig superstressad över allt vi måste få till i huset och trädgården innan hösten. Bordet har sambon snickrat ihop, nu kommer han bli stolt för den komplimangen.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker vagn!!

    Ha en fin semester!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder Maja & tack för all inspiration på din blogg!!

    Önskar dig en skön fredag & helg!!

    Kram Nadia

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder på de fina vallmorna...Underbart när man ser vallmofälten på Öland. Och vilken vagn!! Den påminner mej om lunchen på förskolan...

    Ha det gott och njut av din semester!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Såg just att du loppat exakt en sådan korg som jag hittat. Den med det gamla gräset i! Fast min flaska var brun, säg till om du vill att jag kollar om det finns säckar kvar, kan ju alltid skicka tänker jag...(om nu den förra kommentarer försvann)

    kram

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder, man blir så glad av allt det röda! Vackert med vallmo. Underbart att få njuta av ledighet och tid med familjen, härlig semester på dig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag kommer förmodligen att köra förbi i helgen, säcken har måttet 56X98. Jag har sprättat upp två och bara lagt dem omlott, kunde egentligen ha sytt ihop en säck med en sida av en säck men var för lat. Skriv hur många du vill ha, så kollar jag om de finns kvar. Saker har en viss tendens att ta slut efter att jag lagt ut dem på bloggen, kostar 50 pix st.

    kramkram

    SvaraRadera
  9. Jag kommer förmodligen att köra förbi överskottet i helgen, säcken har måttet 56X98. Jag har sprättat upp två och bara lagt dem omlott, kunde egentligen ha sytt ihop en säck med en sida av en säck men var för lat. Den är lite mer gul-jutefärgad i verkligheten än vad min bild visar. Har det ju så vitt hemma, hehe. Skriv hur många du vill ha, så kollar jag om de finns kvar. Saker har en viss tendens att ta slut efter att jag lagt ut dem på bloggen, kostar 50 pix st.

    kramkram

    SvaraRadera
  10. Bara ääälskar den vagnen OCH färgen den har :) Och så vackert ihop med vallmon, jättefin kombo! Vackert att kombinera med glas också.

    Men vad kul att du gillar min torkställning :)Vi har ingen ritning på den utan den blev som den blev - jag är supernöjd, ett smycke för trädgården :)

    Stöööörsta kraaaaaamen aka

    SvaraRadera
  11. Åh, va fint det blir!!!
    Måste säga att jag gillade den där orange
    vagnen.... men turkost är ju favorit, så det
    blir säkert super fint!
    Ha det gott!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera