onsdag 31 juli 2013

att hitta det rätta.....

God kväll alla härliga!!! I dag ett litet sent inlägg för jag brukar ligga o nana kudde så här dags..men kollade precis färdigt på 4:ans nya kriminalserie så nu är jag klarvaken!!! Jag har funderat det där med vilken stil man ha...jag kan säga så här jag gillar så många olika stilar..lite där o lite där....blir inredningen för "spretig" då..eller är det just det som gör hemmet personligt????
Jag vore sååå glad om ni ville delge mig era åsikter...jag har äntligen hittat min egen "stil" tror jag hahahahha

ex detta underbart vackra halsband köpt av underbara Marion med bloggen Basic label Sweden..denna härliga tjej ger mig sååå mycket inspiration och hon är såå duktig på det här med inredning....

en läcker korg från det stora blå varuhuset
till det låga priset av 49 kr....hrm jag har lite planer för denna läckra korg jag återkommer om detta. 

i dag har det varit fullt ös här hemma, jag ha börjat att fixa till i skafferiet...det ska målas o fixas o donas o piffas....
men nu kära vänner blir det att nana kudde tycker att John Blund börjar göra sig påmind...
Kram från Maja

12 kommentarer:

  1. Du har det verkligen fint och personligt,och jag gillar din "spretiga" stil:) Det är nog så hemma här också:) ha de gott..kramizar

    SvaraRadera
  2. Så snyggt med trädetaljer och korgar! Vilken fin stil du har! :)
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tycker du har en jättefin stil och inte alls spretig den hänger ihop fint. Jättefint radband i trä!! Vist var den spännande den engelska kriminalaren i går, jag hann tyvärr inte se klart då det åskade för mycket här så jag ska se ikapp på play i stället. Kram Katta

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte alls att din stil skulle vara spretig!
    Tycker alltid att det du visar passar kanon fint ihop.
    Det är ju de personliga sakerna som gör det!
    Kram kram
    Sofia

    SvaraRadera
  5. Superfint halsband, vackert och personligt! Och så tänker jag om ditt hem också. Det är viktigt att följa hjärtat och inreda med sådant man gillar för egen del och mindre med sådant som "är inne" för stunden, på så vis känns hemmet inbjudande, personligt och hemtrevligt - tycker jag :)

    Stöööörsta kraaamen aka

    SvaraRadera
  6. Det är ju faktiskt DU som ska trivas i ditt hem, spretigt eller inte. Jag köper sådant jag gillar, men det brukar gå i samma stil så jag tror att det är ganska enhetligt. Jag tycker ditt hem verkar jättefint, så fortsätt du i samma stil.

    SvaraRadera
  7. Åh så fina detaljer! Jag kan tycka att det är kul och intressant med lite blandad stil. Själv blandar jag också gärna lite efter humör och smak i både kläd- och inredningsväg. Härligt tycker jag:)

    SvaraRadera
  8. Så fint halsband! Inredningsstil är svårt men jag tror jag hittat min, industrial chic. Du har det väldigt fint och att blanda lite personliga saker med en röd tråd tror jag mycket på. Att det kommer igen på olika ställen. Kramis Nilla

    SvaraRadera
  9. Hej Maja !

    Jag vet inte om man behöver kalla sin stil ngt särskilt...men jag storgillar din för den känns personlig !! Alla går igång på sitt..men jag har kommit på att jag inte är särskilt förtjust i det som blir för perfekt och ordnat..får gärna överraska lite !!!

    Go girl..stor kram

    SvaraRadera
  10. Fina du: har en härlig stil :) Tack för din snälla, snälla ord. Kram/ Marion

    SvaraRadera
  11. Tycker du ska köra på... att blanda stilar och krockar är precis det som är det personliga! Så gör jag och det funkar... bara man håller sig till det man tycker om och dras till. Då funkar allt! ;)
    Och att hämta inspiration hos andra bloggar det är ju det som är så fantastiskt skoj!!! Härliga du! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  12. En härlig stil skulle jag säga... gillar´t! Den där webshopen har jag kikat in i och gillar det jag ser :-) Ha det gott!

    SvaraRadera