torsdag 8 augusti 2013

att försöka vara lite kreativ....

är inte alltid så lätt....halloj alla fina!!!Jaha nu är det sluttampen även på min semester på måndag börjar man jobba igen...men egentligen tycker jag det är lite skönt att komma in i lite rutiner igen....
jag hade tänkt göra sååå mycket..fast jag har faktiskt njutit med mina nära o kära...använt hängmattan varje dag....sen har jag ju givetvis haft lite projekt..hängt längs stegen med penseln i högsta hugg....

sen skulle jag ju gjutit lite fågelbad...ni ser dessa lite på bilderna...men tiden har liksom inte funnits till så det får bli i helgen...den härliga Buddhan har jag köpt av fina Marion....men i dag blir det lite välbehövlig städning o struktur inne....
Ha en fin dag kram från Maja

2 kommentarer:

  1. Det låter som en toppenbra semester! Såå gott! Vilken fin Buddha! Jag är också ute efter en Buddha :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med lite struktur igen, även om det har varit härligt med hängmatta och bokläsning och att ta dagen som den kommer!
    Vilken fin buddha!
    Lisa

    SvaraRadera