onsdag 21 augusti 2013

en nesto har hittat hem......

Halloj ni fina!!!!! JIsses tiden rinner  så snabbt i väg nu när man börjat jobba....vill göra så mycket så 24 timmars dygn får vi nog ta o ändra på....i dag ett litet fynd...ja jag vet jag hade köpstopp men den här godbiten funderade jag på i alla fall ca 1 dag....det är en ljuvligt nätt gungstol från Nässjö som heter Nesto...köpt på antik/loppis i självaste PÅryd!!!

kudden är från Design house Stockholm och är köpt på outleten i Boda! Och ser ni den läckra tavlan över gungstolen???? den har jag köpt hos Annelie med den härliga bloggen svart vitt och rött....senare kära vänner ska jag kika in till ER ha inte varit där på några dagar, spännande att se vad NI hittat på stor kram från Maja

5 kommentarer:

  1. Oh, vad fint det blev tillsammans!! Vad roligt att du gillar tavlorna! Smart att fundera innan köpet av gungstolen, hihi i ett dygn eller så :-) Kudden var urläcker!! Snyggt till den fina gungstolen! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt att hinna allt på de där 24 timmarna!
    Snygg gungstol, kudde och tavla.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Ja säger bara...Skitsnygggg!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt Maja!

    Ha en skön söndag,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Snyggt med svart och vitt...enkelt och tidlöst!
    Hoppas allt är bra med dig och jag meddelar dig om loppisen sen...
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera