fredag 1 november 2013

ROM byggdes inte på en dag....

Tjingeling alla härliga!!! Yes veckans bästa dag åtminstone varannan vecka då jag jobbar kortdag...och bara få njuta av att det är helg....Vad gör Ni en fredag som denna????
Själv håller jag på o piffa lite o försöker intala mig att ROM BYGGDES INTE PÅ EN DAG!!!
men kanske två hahahah.
Jag har ett stort problem o det är att jag vill att allt ska bli färdigt NU..i stället för att njuta av de man gjort...så nu är det klubbat, inte nypåbörjade projekt förrän de är ordning på torpet sådesa...



så blev det lite bilder från mat/tvrummet nere igen då...vagnen bara älskar jag...en kanonsnäll kollega gav den till mig underbara människa!!!!den kommer att vara fylld av godsaker nu till jul....


ljusstakarna är köpta hos Marion...o de svart järnljusstakarna ett fynd från Gekås...det rostfria fatet är köpt från Boda av märket Ittala....

jag är helt insnöad på svart/vita bilder o prints dessa läckra trycka har jag köpt av Anneli med bloggen Svart vitt o rött ni måste bara kika in till henne....

nu tänker jag snart krypa ner i bingen o läsa lite härligt fredagsmys
kramelikram från Maja

15 kommentarer:

  1. Så fint du fixat. Vagnen är sååå fin. Visst vill man att det ska bli klart på en gång när man fixar o grejar. Fort ska det gå. Men som sagt Rom byggdes inte på en dag!!ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Du har det verkligen superfint på din underbara vagn!

    Önskar dig en finfin lördag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Oj, så snyggt skåp och vagnen är helt underbar! Tänk, att ha såna vänner!!!
    Jätteläckra prints!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Så snygg styling och så fin vagnen blev i turkos. Önskar dej en fin helg, kram Katta

    SvaraRadera
  5. Bara ääälskar din fina vagn! Jag har tankar om att ha en sådan i vår tvättstuga, får se hur det blir :) Du har det så himla fint hemma hos dig, underbara bilder! Och håller med, Anneli gör überfina prints!

    Stöööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera
  6. Jag letar efter en tevagn att ha i köket och lägga alla inredningstidningar och nu julmagasin på! Synd att jag inte har någon kollega som har en vagn att ge mig!
    Jag får leta vidare på Blocket! Du har det riktigt fint, så njut av det du har gjort!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Hej igen Maja! Tack så mycket för berömmet. Jag har en Canon eos 1000d som är en enkel systemkamera. För att få mjukare ton i mina bilder använder jag ett objektiv som heter Canon ef 52mm. Ibland som för att tex överdriva färgerna eller göra svartvitt använder jag mej av Paintnet som är ett gratis och lagligt redigeringsprogram man kan ladda ner, med det kan man även märka bilderna. Med vänlig hälsning Katarina

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder hos dig, som alltid :)
    Visst kan man bli trött på sig själv att man vill så mkt...på momangen! :)

    Ha det gott,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Men så rackarns snyggt alltihop bliiiir! :) Rent ut sagt älskar det!!! Men som sagt det där känns ju igen, man vill helst vara klar nyss! haha...

    Tack goa fina Maja för dem härliga raderna!! :))
    Kraaaam Bettan

    SvaraRadera
  10. Du har så snyggt vännen...gillar så den vagnen !!

    Ha det fint nu i veckan...kraaaam

    SvaraRadera
  11. Oj så mycket fint du visar! Jättemysigt ser det ut!

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  12. Suuuupersnygg vagn må jag säga! Och en mysig blogg;) Allt gott till dig! Kram från Fru Vintage

    SvaraRadera
  13. Gahh..... den där vagnen!!!!!! så snygg!
    den hade gärna fått flytta in hos mig med.... när som helst! =)
    Ha en fin vecka nu...
    Kram Sofia

    SvaraRadera