söndag 10 november 2013

EN DAG FULL AV FAR........O MINST EN GULDSTJÄRNA...

Tjingeling!!! I dag ett supersnabbt tittin....vad har NI gjort i dag???
Själv har vi firat farsdag så det pyser ur öronen...vi fixade till en smörgåstårta så bjöd vi maken, farfar, o min pappa (tyvärr var pappa dunderförkyld o fick stanna hemma) sen skulle jag ta lite kort men det var ju sååå mörkt men lite bilder blev det ....OCH JAG TÄNKER VERKLIGEN MÅLA PARKETTGOLVET...står inte ut!!!!!

månbord fyndad på auktion...den lilla pallen som har hamnAt under o lite på sne är ju fyndad hos Coola Loppan för en tjuga


o så måste jag ta på skämselmössan lite..jag Vill tacka Er alla som är inne på bloggen o ni som skriver så fina kommentarer jag är verkligen urusel på det just nu men jag ska bättra mig....jag är inne o kolla era fina bloggar...så måste man prioritera...sova eller.....fast det är sååå roligt att läsa era fina inlägg...GULDSTJÄRNA TILL ER!!!!
Nu ska jag påbörja ett litet projekt som inte räknas hihihi kram från Maja

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och lampan är min favorit. Köpte bordsvarianten och är jättenöjd!
    Måla parkettgolvet låter kul - har tänkt i samma banor här - få se hur det blir!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Lycka till med parkett golvet. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Men så fint månbord! Jag smäller av lite när jag ser så fina möbler=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Superfina bilder.
    Hoppas din vecka dragit igång på ett härligt sätt.
    kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Men så mysigt vännen!!! :)
    Å vad jag också längtar efter att få måla vårt hemska parkettgolv! Förstår din otålighet, helt och fullt!!! ;)

    Må gott!
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  6. Härligt och fint! Julen har visst smugit sig in lite överallt! Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera