tisdag 27 december 2011

alla ting e tre..........

 Hej alla goa... i dag ha varit en riktig ut och fara dag.... pust....som jag skrev önskade jag ju mig ett stativ av tomten... nu blev det inte riktigt så utan tomten kom med en peng i stället....ilfart till media markt, jag hade ju redan sett ut det jag ville ha....men.....de var slut snopet. Fast dom får hem till slutet av veckan och den som väntar på något gott...........så jag kompenserade detta genom att åka en liten tripp till Gårdby lanthandel.....jag säger då det har ni inte varit där åk dit........man blir helt salig av att gå där.........
 Så var det de här med ting.....visst ha man sina favoriter här e några av mina......en gudomlig smideskrona gjord av Erik Höglund på 60-talet med 12 ljus den lyser upp hela rummet den e fantastisk. Sen en ljuslykta i svart från Ahlsén i Glömminge.....och sen syns några små pjäser från Paradis.......gillar deras kollektion med sk fröställningar...............

Sist men inte minst min kära Madonna.....tycker hon står där och bara inge ett lugn.........
Ja mina vänner, ha en härlig kväll så hoppas jag vi syns  i morgon kram från Maja

2 kommentarer:

  1. Vackra favvisar du har där hemma:)) gillar
    oxå de där frökapslarna från paradis....skulle
    kunna tänka mig några fler;))

    Kram på dig!

    Kråke

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin onsdag Maja!
    Kram Erika

    SvaraRadera