lördag 12 juli 2014

jag har blivit mer kaxigare....kanske en PVHUV

Tjingeling allihopa!!!! Japp i dag blåser det lite kalla vindar på Öland men det är faktiskt lite mysigt..för i dag ha jag tänkt ta fram symaskinen och sy lite saker som ha legat o grott i mitt huvud en liten tid...
om ni la märke till huvudrubriken i dag...att jag blivit MER KAXIG, att jag inte bry mig så mycket om längre vad folk tycker och tänker om både MIG och min inredning...för visst har det varit så att man våga inte ha det eller det i huset för vad ska andra tycka..men si det s-iter jag fullkomligt i numera...vill jag ha en upponedvänd PV-huv i hallen då har jag det...är det inte det som kallas personlig inredning???? Nu har jag dock ingen upponedvänd PV-huv men jag skulle nog kunna tänka mig att ha en....

i dag blir det lite pics från det stooora rummet uppe...rummet som skymtar till höger är vilde Willes...

gammal Moraklocka från Stadsmissionen...fina plus från Marion med bloggen och webbutiken Basichus

läckra vingar från TGR...


favvis stjärnan från favvisbloggaren Kråke/

vill du se en stjärna??? se på....Kråkes blogg

Nu alla härliga bli det en liten loppistur 
Kram på ER och alla NI som tvekar i er inredning o på Er själva KÖR HÅRT
KÄRLEK TILL ER


6 kommentarer:

  1. Vilken klok och bra slutsats du kommit fram till!
    Den tar jag till mej direkt, förresten, det har jag nog redan gjort när jag tänker efter...!
    Härliga bilder och stjärnan är verkligen superläcker!
    Keep swinin´!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Klart man ska köra sin egen stil...det gör jag också, varför ska man göra som alla andra, men ibland får man härlig inspiration från andra bloggar ;))...det gillar jag ;))
    Vilka fin änglavingar, jag har ett par liknande...
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Håller helt med där....man blir kaxigare ju äldre
    man blir!! =)
    Snyggt du har det där...
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  4. Det gör du så rätt i tycker jag! Man ska inte bry sig om vad andra tycker och tänker om det man gör utan bara göra det man själv gillar och vill ha!

    Och fint blir det ju... det har du ju visat oss!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Så sant så...ja nog har man mycket "knäppa" saker hemma enligt många hi hi...men det får man bjuda på! Du har det så fint och personligt Maja!
    Sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
  6. Helt rätt och det är ju vårt egna hem som ingen annan ska bo i. Så vi får bjuda på att vissa kanske tycker vi är lite galna! Du satte myror i huvudet när du skrev om huven, men nu fattar jag!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera