torsdag 15 maj 2014

ingen mur men väl ett fikon................


Tjingeling....lovade ju i förra inlägget att visa ÖLandsmuren som maken och jag gjort men ni få vänta till helgen..i dag bli det lite pics i från tvrum/allrummet nere...älskar mitt lilla fikon...

hrm det bli lite olika stilar på fotona i dag men ha lekt lite både med kameran och med picasa.....eller rättare sagt jag försöker lära mig att kameran faktiskt ha en del andra funktioner..men allvarligt talat är ju livrädd om man trycker på några knappar och att man inte kan få inställningarna tillbaka som man  brukar ha.....



älskar halsbandet som ni skymtar lite upp till hörnet här..köpt av härliga Marion ni vet den härliga kvinnan bakom Basic Label Sweden...vad ska ni gör ni helgen???
Själv bli det målning och så ska vilde W o jag gräva ner ett tiotal buskar...oh min arma kropp...lite glassätande bli det oxå förstås ..Nu alla goa blir det saga för vilde W 
Kärlek till ER från M

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om kameran finns ju mycket att lära om alla knappar bara man tar sig tid :) Älskar stråhattar Kram MM

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder blev det i alla fall med både fikon och halsband! Korgen är ljuvlig!
    Här blir det torpet och trädgården - äntligen lite sommarliknande väder!!!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera