lördag 29 mars 2014

så kom då solen o lite välbehövlig energi.....

God lördag alla underbaringar där ute....i dag skiner solen på Öland och energin börjar så smått att komma tillbaka.i dag lite pics från tvrummet nere hrm känns som jag kör på repris om o om igen men jag gillar verkligen den här lilla vyn....och printsen är köpta av  kreativa Anneli med bloggen Svart vitt o rött

det här fina peace märket ha en go kollega gjort till mig av ett gammalt bord sånt kallas recyckling på hög nivå ...me like


fårskinnet är köpt av goa sprudlande Gunilla med bloggen Holly design


Nu blir det trädgårdsarbete...eller lite plantering av penseer...sen vankas det ÖLändska kroppkakor hos svärföräldrarna!!!
Kram på Er och du...
va rädda om varandra!!


4 kommentarer:

  1. Lika härligt är det här! Dessvärre har jag suttit inne hela dagen - jag deltar i loppisen här i byn.
    Jättehärliga bilder och snygga pics!
    Hoppas att vädret fortsätter!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja idag kom energin, vilken dag vi har haft det här på ön! Underbart!
    Hoppas nu energin håller i sig...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Jag sänder en energikram! Man skall bara blogga om det känns lustfyllt! Det är inte viktigt på riktigt! Men jag måste säga att jag skulle bli riktigt ledsen om du försvann från etern. Dina inlägg är vackra, inspirerande, energirika och coola. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Oh no! Don´t stop blogging! :-) Ett tips är att dra ner på antalet inlägg. Lägg in när du känner att du orkar och har tid. Det är inget kul när det blir ett måste. Jag känner också ibland att det blir mycket, men då har jag dragit ner på tempot.... Det tar massor av tid, något som många kanske inte tänker på :-) Härliga bilder med solen som strålar in. Det där peacemärket var supercoolt! Passar in jättefint där! Ha det gott!

    SvaraRadera