lördag 25 maj 2013

Mors dag värt och fira.......

Grattis alla fina mammor på ER dag i dag söndag..vet att jag är en dag före men i morgon är det min dag så då blir det endast fika o lugn o ro hela dagen.....eller hur...NI som känner mig vet att att jag inte kan sitta still en hel dag men lite gofika kommer det absolut att bli!!!!
Hur firar Ni i morgon????
Jag bjuder på lite vackra sommarblommor i dag..har varit på vår fina handelsträdgård Thurgården och handlat lite härliga sommarblomster....ni som följer mig vet att jag gillar vitt i alla nyanser, därför blev det doftande cremevita lövkojor, vita rosenskäror och vitstrimmigt gräs carex...dagen till ära placerade i ett GRATIS fynd sockerlådan!!!!!(som maken hittade)


det blir lite pics igen från uterummet som dock inte är klart ännu men det börjar artar sig riktigt längtar tills det är klart.....


vacker som få...ha nu en underbar dag alla Ni och kram speciellt till min lilla mamma borta i Piteå och till min fina mormor i Emmaboda!!!
Kram från Maja

11 kommentarer:

  1. As I suppose you know I cannot speak your language at all. I traduce your blog with google traductor. And I'm afraid the result it's a little bit strange, I've understood that this is your house and those are your flowers. And I think your name is Maja. The pictures are beautiful, I also love white colour.

    Marina

    SvaraRadera
  2. Så vacker du har det!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder du bjuder på!! Ja mors dag ska firas med blommor och tårta :)) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Underbara blomster. Passar fint i lådan.
    Hoppas du får en fin dag idag.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Härligt med gratis fynd, fick precis ett fynd med mycket charm av sonen på mors dag idag. :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  6. Fina blommor du köpt, rosenskära har jag haft i flera år nu och de är så himla bra för de fröar av sig varje år så behöver inte längre så dom och hålla på längre:)
    Jag fick en sockerlåda idag jag:) de är så fina ju och skulle nog kunna ha ett antal stycken till.
    Ha en fin måndag imorgon.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  7. Fina bilder Maja...
    Ha en bra vecka!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  8. Hej fina !!

    Ljuvliga bilder ! Så fint det var med alla blommorna i sockerlådan..förstår att dom är på väg ut för plantering, men dom gjorde sig väldigt bra där !!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  9. Tänk en sådan sockerlåda skulle jag också vilja springa på bara sådär. Jag skickade sånna där fina lövkojor till min mamma på morsdag. En bukett med 6 st i olika lila och någon vit. först minndes jag inte riktigt hur de såg ut men nu när jag ser dina så hade mitt minne rätt. De är så fina och hon gilla buketten jhättemycket.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Hej Maja!
    Hoppas du ha hade en härlig Mors dag! Vilka ljuvliga bilder:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Hoppas din dag blev lugn och skön med härligt fika :)

    Fina blommor precis i min smak..

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera