torsdag 30 maj 2013

det här la jag rabarber på......

Hej alla fina!!! Är det inte så att tiden går lite fortare så här på vår/sommarkanten??? Jag kan säga så här tiden räcker inte till...TAck alla Ni fina som är inne på min blogg och alla NI som gör ett härligt inlägg....det är inte såhär att jag struntar att lägga kommentarer själv till Er alla utan helt krasst så har jag knappt suttit vid datorn..men en dag när SOLEN INTE skiner lovar jag kika in till ER allihopa!!!
I dag bilder på underbar återvunnen stjärna från Kråkan slottet och krusidullerna sen underbar hjärtantavla i drivved från Basic label Sweden gillar verkligen det där med återvinning snacka om att spara på miljön...ME LIKE
Nu blir det nattinatti saga med godingen W syns snart 
Kram från M


3 kommentarer:

  1. Samma här, det är mycket nu. Hinner inte med mig alls. Men men det är väl så när man har roligt.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Visst är det så att tiden verkar småspringa på våren/försommaren.
    Underbara bilder och såå fint med rabarber i vas.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Säkert är det så att tiden går snabbare ju ljusare det blir...det känns så i alla fall.
    Vilka härliga bilder och så fint stjärna och hjärtanstavla! Visst är det vackert med återvinning!
    Ha en fin fredag!
    Lisa

    SvaraRadera