tisdag 7 maj 2013

ett tråkigt brunt kuvert.....

Hej hopp ett litet snabbt kik in i dag!!!
I dag ha vi varit med vilde W på mjölkprovokation...kan säga att det gick sisådär inga kraftiga reaktioner utan endast lite utslag men det blir till att köpa havremjölk en tid framöver....
väl hemma så planterade vi om ett träd som jag retat mig på typ i 2 år...men när det var planterat o klart så satt det snett ....suck gör ett nytt försök i helgen...för det är faktiskt jättesvårt att plantera ett stort träd samtidigt som du ska ösa jord i hålet....men visst jag hade god hjälp av W...
en liten tripp till postlådan där det där usla bruna kuvertet från sjukhuset....ja jag va o röntgade mitt knä för ca en vecka sedan eftersom jag var med om en ridolycka för typ 15 å sedan o aldrig blivit riktigt bra...nu kom domen....en förslitningsskada o ny knäled.....nu är det så att man byter inte knäleder på så unga personer....så det blir träning hos sjukgymnast så får vi ser vad som händer....men visst blir man lite ställd...jag som hade tänkt börja ta tag i det där med träning...tji fick jag...men det kunde varit värre...så nu tar vi nya tag gott folk!!!!! Kram från Maja
ps i dag en liten bild från min nymålade goding...plusen är köpta av Marion med bloggen Basic label Sweden

6 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilken tur att inte lilla W visade större irritation på mjölken. Men destå tråkigare med ditt knä, men med rätt sjukgymnastik kanske du ändå kan komma igång med rätt träning.
    Att plantera träd är verkligen inte lätt, fick oxå göra om förra året då jag planterade vårt silverpäron.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Stackare, låter inge kul det där med ditt knä...hoppas det blir bättre med sjukgymnastik!
    Men din goding vart ju riktigt fin!!!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Jätte fin blev klockan!
    Tråkigt med ditt knä!! Hoppas du kan träna upp det så pass så det blir någorlunda bra igen.
    Ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Ja fy för sådana gamla skador. Klockan blev ju så fin. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt med ditt knä :( Har själv en förslitningsskada i en axel sen över tio år så jag vet hur frustrerande det kan vara. Havremjölk har vi kört i många år hos oss pga dottern och jag älskar den, använder den själv med oftast och det blir riktigt bra när man bakar med den också, det blir saftigare. Kram Katta

    SvaraRadera
  6. Kul att hitta in hit! Fin blogg! Tråkigt med ditt knä!! Inte kul när det strular så. Tack för titten inne på min blogg! På återseende!

    SvaraRadera