söndag 20 oktober 2013

bland spindlar och .....någon som vakar

Tjingeling alla fina!!!!! Hoppas allt är väl med ER...om jag har träningsvärk???? Jisses jag grävde hela lördagen så i morse när jag skulle ta mig upp ur sängen gick det knappt hihihii....det var ju givetvis för grävandets skull....snart färdiga, maken R har gjort det sista i dag...så nu blir det till att lägga lite duk sen ska singeln på....

i dag lite pics från det stooora rummet med högt i tak...vi har endast ett fönster i detta rum men kommer att sätta in ett typ halvmånefönster över detta så vi få mer ljus....

Här är vår lilla husgud som står o vakar över huset...det fanns en lite nisch gjord i väggen perfekt för denna lilla dam.....

det här skåpet köpte maken o jag när vi flyttade in i vår första gemensamma lägenhet på Ängö....tänkte slänga ut den för något år sedan...men faktiskt ,jag gillar den...hade velat tapetsera ryggen med en tapet typ Elefant från Svenskt tenn..vad tror ni om det eller ha ni något annat tips????i skåpet finns lite loppisfynd..jag sparar ju på terriner...
Vad har ni gjort i helgen???? Som sagt här har det varit arbete med kroppen....o i dag har inte många knop blivit gjorda....
men det känns jäkligt bra ändå!!!!
Puss o Kram på ER
ps förresten ang överskriften o spindlar..det kom med en stor på bild om ni kollar noga.....


4 kommentarer:

  1. Jag är otroligt trött på just Elefantmönstret, det finns ju ööööverallt. Nej, satsa på något annat, inte så välkänt, det är mitt tips.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ligger i sängen och kollar på mobilen så någon spindel ser jag ej på de små bilderna men snyggt skåp, tur du har det kvar.
    Vad duktig du varit med grävandet, här har vi slöat mestadels helgen :).
    Ha en bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hoppas att träningsvärken är på väg åt rätt håll!!! Hjälp mig gärna blåsa liv i min nya utmaning och tillika utlottning! Jag tror att den kan bli toppen på flera sätt! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där med träningsvärk, har det ofta när jag gräver i min trädgård. Vackert skåp skulle säkert bli fint med någon tapet. Elefanter varför inte.
    Ha det gott , hoppas träningsvärken snart är över!
    Kram Raina

    SvaraRadera