torsdag 2 februari 2012

lite vår fägring.............





Hej alla Ni fina i dag har det varit snökaos på Öland eller rättare sagt det e.Jisses så mycket snö det kommit, kunde knappt ta mig från jobbet ......därför blev det lite vårfägring på bloggen i stället. Pärlhyacint är ju en helt otroligt vacker vårblomma och så doftar de ljuvligt oxå. Gillar som ni säkert märkt på bloggen att va lite kreativ och göra lite arrangemang, det kan man ju aldrig få för mycket av eller hur????????????????????????? Krukan är inköpt i en butik i Kalmar som heter Mairo..äggen köpte jag faktiskt för några år sedan på High Chaparall i en presentbutik.....man kan hitta läckra inredningsdetaljer lite överallt. Den svarta keramikklotet är köpt på Ahlséns i Glömminge som också ligger här på The Island.
Jag skrev ju i mitt förra inlägg om något speciellt som hänt.......jo när jag kom hem från jobbet i måndags kväll möttes jag av en stor grävmaskin grävande i VÅR trädgård......joda vi ska ju äntligen få kommunalt vatten men de hade blivit lite fel i ritningarna kan man säga.......de grävde i vår gräsmatta i stället för i grannens hästhage SUCK vad säger man???????????VÄRDSKLASS, men det löser sig ingen fara på taket. Nehe mina härliga vänner nu ska här krypas upp i soffan och mysa med mannen! Kramen från Maja

2 kommentarer:

  1. Hej
    så härligt med lite vår arrangemang :)
    Ni verkar ha fått hur mycket snö som helst....
    kram kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Vilken fin liten vårgrupp.
    Underbara "kulor"
    Ha en skön helg / gunilla

    SvaraRadera