onsdag 15 februari 2012

ALLA hjärtans dagar alla dagar...............

 Hej alla ni fina.....i går vad det ju ALLA HJÄRTANS DAG......själv låg jag under täcket och tyckte lite synd om mig själv...ha drabbats av förkylning...men e lite piggare i dag....villa TACKA ALLA NI UNDERBARA som ge en värmande kommentar eller ni som titta in, jag blir så glad.  Det blev lite bilder på röda rosor som jag fick av min sambo R. Och en härlig bukett tulpaner av svärmor. Pajen har min sambo gjort så gott typ cheesecake med hallonmousse.......så gott trots att jag inte ha några smaklökar för tillfället.hahahah. Vill fråga ER har ni liksom jag problem att lämna kommentarer till vissa bloggar???????.
Jag blir galen man börja liksom skriva och vips så är texten borta. Så härliga EN SPRUCKEN ROSA TEKOPP....ÄR INNE PÅ DIN HÄRLIGA BLOGG MEN KAN INTE LÄMNA KOMMENTAR. Detta gäller även en del andra bloggar så SURT............................. ska nu gå. och krypa ner under täcket igen.hoppas vi ses i veckan.HA NÄMLIGEN FYNDAT MER....... kram från Maja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar