lördag 25 juli 2015

i dag känner jag mig som vädret...

Tjingeling alla fina!!! Ja vattna gräsmattan behöver man i alla fall inte göra i dag..

för

jisses vad det regnar...fast det behövs och så kan jag vara inne och plocka lite utan att få dåligt samvete för att jag inte är ute och röjer... 

i går fotade jag lite blommor i Lilla Lugnet...asså jag blir galen bilderna blev mkt bättre förut innan man började tänka på slutare och bländare och iso o allt va det heter...hedanefter tänker jag strunta i detta och börja köra på lite känsla igen....

vita hortensia, vita luktärter , den otroligt läckra klematisen Paul Farges


Ljuv som få...Paul Farges Me like...

och så lite grönt förstås mitt lilla olivträd med zinkkannan i bakgrunden...
ja ni fina vilket upplyftande inlägg hahaha men i dag känner jag mig ungefär som vädret lite utmattad och grå....
men i morgon kommer solen tillbaka...kanske bli det lite för och efterbilder på sovrummet!!!
Tjing o så lite pöss från
Maja

4 kommentarer:

  1. jaa du, vi får ert regn i morgon...idag har vi haft sol och jag har slappat i solen...men säg den glädje som varar länge....så mycket fina blommor du visar ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Härliga blomster på en mycket grå och regnig dag, som det var igår! Jisses, så det regnade här, men blomningen är fantastisk i år, tack vare allt regnet!
    Jag tycker att du lyckas riktigt bra med bilderna! Man lär sej nog efter hand hur kameran funkar.
    Ha en fin söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej, så kul att du hittade till lilla mig :) du har så otroligt fint..ser fram emot att se hur det blev i sovrummet. Här har vi också projekt på G.. Håller på att rensa ut i lagården så jag kan göra mig en egen pysselhörna. Vi tänkte ta en tur till Öland nästa vecka hoppas på uppehåll :) har du några tips på bra loppisar, butiker eller andra måsten? :) kram till dig
    Malin

    SvaraRadera
  4. Regn och regn... det är verkligen något som går i repris i år :(
    Härlig blombilder tycker jag!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera