onsdag 27 augusti 2014

..tjingeling....i sensommaren...

Hej hopp i sensommarvärmen...ett litet livstecken från mig...och lite som vanligt blir det lite pics från Lilla Lugnet....anledningen är att inne i boningshuset renoverar vi för fullt..ja inga jättestora renoveringar utan mer färg och målning av golv...men eftersom jag precis genomgått en operation måste jag hålla mig lugn några dagar till sen kan jag börja slipa golv...jippie...och då vill jag givetvis tacka ALLA fina berörda på Oskarshamn sjukhus som tog hand om mig så bra och lugnade mig stor kram till ER alla Ni gör ett fantastisk jobb GLÖM INTE DET

och jag bara älskar denna härliga årstid ljuset ha något magiskt över sig tycker jag...

vacker som få...

lite äpplen i vaxat papper kan man dekorera med..


ljusstakar kan man ju inte få för många av...dessa är köpta av fina Malin älskar bara trärena saker det kunde man inte tro för några månader sedan hihi. 
Nu bli det soffläge en liten stund med en inredningstidning vad gör Ni en sån här fin dag??? 
Kram från Maja

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig hörna du visar och visst är det härligt med hösten, särskilt när den är vacker - som idag, då solen lyser igen!

    Krya på dej och ta´t lugnt!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Men hallå där! Nu gav du mig aningens julkänsla här med dina vackra bilder! Haha, först får vi ju ta och njuta av en förhoppningsvis vacker höst:)

    Hoppas du återhämtar dig snabbt från din operation!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Hejsan Maja!
    Hoppas du kurerar dig ordentligt och snart blir helt piggelin igen.
    Sååå fina bilder från ditt vackra Lilla lugn och visst kan hösten vara vacker dock inte min favorittid på året.
    Många kramar Ing--Britt

    SvaraRadera
  4. Vackra foton och härlig inspiration som vanligt hos dig.
    Vila dig nu och krya på dig!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  5. Så fint du gjort där i öppen spisen...mysigt!....gillar hösten, men den kom lite för fort tycker jag...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  6. For noen herlige høstbilder! Bare digger denne peisen. Det skulle være fint å sitte der med et flott fyr! God bedring til deg.
    Hilsen fra PillePalle

    SvaraRadera
  7. Superfina bilder som vanligt!
    Hoppas allt är bra med dig nu!

    Önskar dig en fin hösthelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. looked over the information inside of this site quite a bit, hoping to take the leap shortly and purchase a steam shower cabin, in all likelihood just after the holiday
    season

    Also visit my blog aqualusso steam shower [http://atavolaconmammazan.blogspot.nl/2014/09/muffin-alle-roselline.html]

    SvaraRadera