lördag 15 februari 2014

våren..virus..vabb....

Tjolahopp...ville bara kika in o säga hallo till alla härliga...vad gör Ni en helg som denna??? vi själva har varit på kalas i dag..annars blir det mest en slappahelg..men jag kan säga att det börja rycka i renoveringsfingrarna...jag har en plan..men ALLT KOSTAR ju...så lite i taget...och man vill ju göra inne nu...för snart är det ju vår och då vill man vara ute o iordningställa Lilla Lugnet....



och givetvis lägga sig på knäna och rensa ogräs som jag faktiskt tycker är en helskön syssla...lite go musik..och fågelkvitter kan det bli bättre???
Men det dröjer väl dock några månader till så nu blir det lite renovering inne...
i kväll blir det mello..undra vem som vinner???

i dag lite pics från min glaskupa som innan ha varit farmors "guldur" men piffade till den lite så den passar min inredningsstil bättre....Nu ska jag ladda upp inför mello
kram och kärlek till Er från Maja

6 kommentarer:

  1. Så fin din farmors klockkupa blev med vårlökar i och allt!
    Ja, nu är det inomhus som gäller här också! Inte mycket att göra i trädgården ännu, bara en hel del luftskott i de klippta äppelträden som måste bort!
    Ha en fin helg!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Härligt att en kupa har hittat till dig! Snyggt med glaskupr och du har piffat till den med en cool idé, vårlökar! Riktigt snyggt! Ha en fortsatt go helg!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jo än så får vi allt hålla oss till inomhus pyssel trots att jag längtar till våren så lär den nog dröja ett tag till ;).
    Fint med krokusar i din glasklocka.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Det låter som en skön helg!
    Underbar kupa med vårlökar... tänk om den ändå vore här, våren alltså :)

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jag övar också på fotograferingen 😃 vad kul att vykorten är uppskattade 👍 de finns så bara maila mig vad du vill ha och din adress. Jag vet inte om jag har kvar adressen så det bästa är att skriva den igen 😃

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni mår bra nu! Jag har hört att lila är det nya svarta... nej det har jag inte! Men du gör säkert underverk där också så småningom. Men allt kostar ju, som du själv skriver! Gillar er matplats- supermycket! Kram Anna

    SvaraRadera